Tapahtumia

Kuva: Panu Korhonen, Luke

SNY:n retki Luke Maaningan nurmi- ja lypsylehmätutkimukseen

1. syyskuuta 2023

Suomen Nurmiyhdistys tekee kesäretken Luke Maaningan toimipisteeseen perjantaina 1.9.2023. Ohjelmassa on tutustumista nurmikokeisiin, siirrettävillä laitteilla tehtäviin kasvihuonekaasumittauksiin, lysimetrikenttään, SIMUun, lehmiin ja laidunkokeeseen. Retki alkaa klo 10 ja päättyy noin klo 15, välissä syödään lounas.

Vierailu on SNY:n jäsenille maksuton. Jäsenen seuralaisena mukana tulevilta henkilöiltä ja ei-jäseniltä perimme 20 e ruokailusta. Ilmoittautumiset viimeistään 25.8. kaisa.kuoppala(at)luke.fi

Qvidja-MaijaAstikainen-1263-1920x0-c-default.jpg
Kesäretki Qvidjaan

31. elokuuta 2022

Qvidjan kartanossa Paraisilla panostetaan mm. nurmien hiiliviljelyyn ja erilaisiin innovatiivisiin tapoihin kehittää maanviljelyä.
Vierailuamme isännöi Qvidjan tilanhoitaja Pekka Heikkinen. Vierailun ajankohta on keskiviikkona 31.8. 2022 klo 12 – 15.
Nautimme yhdessä lounaan ja tutustumme Qvidjan toimintoihin. Ilmoittautuminen marketta.rinne (at) luke.fi. Retki on jäsenille ilmainen, hinta ei-jäsenille ja seuralaisille 20 euroa.

Kuva: Qvidja